tisdag 7 januari 2014

Ett litet steg...

...i rätt riktning tog jag nu ikväll.

Efter ytterligare en stressig arbetsdag så kände jag bara att jag var tvungen att få lite frisk luft. Jag spenderar alldeles för lite tid utomhus under vinterhalvåret och man blir ju så trött och tung i huvudet av att vara inomhus hela tiden.
Tog därför med mig A. ut på en promenad i regnet. Inte någon värst lång sådan men den fyllde sin funktion ändå. Det var riktigt skönt och uppiggande!

När jag kom hem körde jag 200 crunches , plankan i några minuter och avslutade med 100 squats bara för att komma igång med någon sorts träning. Inte mycket att komma med men bättre än inget. Kommer ändå att kännas imorgon med tanke på hur längesedan det var jag tränade. Måste ändå säga att jag är överraskande stark magmusklerna. 
Är väldigt väldigt sugen på att komma ut och springa lite och så länge vintern håller sig borta så finns ju egentligen inget som hindrar. Hoppas jag hinner med någon gång under veckan.

Nu är det Untited-match på G så tack och hej för idag;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Bra jobbat! Kör hårt. Alla steg är bra steg, oavsett hur små de än må kännas.