måndag 2 december 2013

Härlig helg...

Så har då första advent passerat. En riktig myshelg är det. Älskar det varma ljuset från alla stjärnor och adventsstakar och att hemmet är städat och iordning för en gångs skull.
Blev en kort helg för min del eftersom jag jobbade lördag men bra ändå.


Igår var vi uppe på julmarknaden på nya torget och jösses vad mycket folk! Kul! Tycker förresten att torget blev superbra. Det kommer att bli jättefint där till sommaren.


Hälsade naturligtvis på mamma och kollade in den nya utbyggda avdelningen på övervåningen. Blev ju hur fint som helst! Tur det med tanke på hur många timmar de har lagt ned med det jobbet.



Angelina blev också nöjd när hon hade fått åka lite häst, fiskat i fiskdammen och lekt lite på torget. De där lysande stenarna verkade väldigt populära bland barnen :)

Efter julmarknaden var vi väldigt frusna allihop så sen blev det hem och tända i kaminen och massa ljus. Lite glögg och pepparkakor blev det också som sig bör.

Men nu är det måndag igen och jag ska skynda mig att göra mig i ordning för jobb! Precis som vanligt...











Inga kommentarer: