måndag 28 januari 2013

Bättre tider

Som ni säkert förstod av mitt inlägg igår så har jag varit ganska så nere de senaste dagarna men idag vaknade jag pigg och glad. Som att vända på en hand liksom. Hela dagen har det hållit i sig dessutom. Full av lust och energi. Knepigt. Vet inte vad jag ska tro:)

Det har varit en relativt lugn dag på jobbet men har haft att göra i alla fall. Städade till exempel uteserveringen. Jag och Bittan drog lott vem som skulle få "äran". Jag drog nitlotten naturligtvis men det var faktiskt ganska skönt att vara där ute och få lite frisk luft. Inte alls värst kallt idag heller och jag fick nästan lite vårkänsla när solen bröt igenom och det droppade från taken. Härligt!

Har hållt mig borta från sötsaker hela långa dagen idag och ger mig en klapp på axeln för detta. Tar det dag för dag nu tills jag kommer tillbaka i de rätta banorna igen.

Idag har det inte blivit någon träning men imorgon SKA jag iväg på fotbollsträning! Är såååå sugen på att spela nu! Tror att jag är såpass frisk att det inte ska vara några problem:)

Nu är jag för ovanlighetens skull ganska så trött så det blir en tidig kväll ikväll.
Nattinatt











Inga kommentarer: