onsdag 16 maj 2012

Virrpannan strikes again

Skulle ju som sagt på inskolning med Lina idag. Trodde jag i alla fall när jag med andan i halsen rusade in på Udden någon minut över nio imorse. MEN det visade sig att det var NÄSTA onsdag! Typiskt nu när jag har krånglat och bytt ledig dag och allt. Antiklimax.

Vi fick lomma därifrån och åka till cafet och ta en fika istället. Sen blev det en tur till bibblan också.

Har ägnat någon timme till att provbaka Lchf-brownies efter Annika Rognebys recept. Hoppas att de blir bra så får jag god fika i eftermiddag:)) lägger naturligtvis ut receptet om de blir goda.
Ska även testa ett nytt torskrecept till middag.

Eftersom vädret ändå är ganska så hyfsat idag så har jag och Lina förflyttat oss ut i lekparken. Det gäller att passa på när det varken ösregnar eller blåser storm:))

2 kommentarer:

helenesskolsida sa...

Vad skönt att jag inte är ensam om att vara virrpanna ;-) Jag stressade hem en dag för att åka med David till ögonmottagningen, hämta ungar och ditt o datt. Av en ren slump kikade jag på lappen. Det visade sig att han skulle vara där 3 veckor senare. Hur kan man fuppla så? Nåja, vi satt inte och glodde på ögonmottagningen i alla fall och det blev en lite kortare dag i skolan :-)

Tessan sa...

Ja ibland blir det bara lite för mycket tider att rodda med...Hatar sånt