tisdag 27 december 2011

Byxorna stramar...

Ja det är faktiskt sant! Tre dagar med icke-lchfmat och man känner sig tjock och uppsvälld som en julegris. Jag hade bestämt mig för att strunta i lchf under julen men äta med måtta. Kan inte säga att jag lyckades särskilt bra. Både på julafton och juldagen gick jag runt i paltkoma i stort sett och så trött och orkeslös som jag var då har jag inte varit på evigheter. Igår gick det bättre för det blev sallad till middag och inte fullt lika mycket godis;))
Nåja nu är julen över och idag var det back on track igen och halleluja vad skönt! Nu kommer det inte bli några vägningsresultat på ett bra tag för nu är det snart semester. Kommer att återkomma med hur det går med lchf-kosten under min vistelse i USA. Ska bli synnerligen intressant...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fet mat lär ju bli lätt att få tag på där!:))

Inga Magnusson sa...

Om jag förstår mina söner rätt som bott där och gjort många besök där så måste det vara lchf:s förlovade land med jättelika möra fina stekar och goda sallader till.

Ha en trevlig resa och det vore trevligt att läsa lite blogginlägg från den.

J sa...

Lycka till! Jag känner precis samma sak efter julen. Är ganska ny i den här bloggvärlden men hittade din blogg och ska bli kul att följa den!

Lchf livet för Gottelisa sa...

Ha en skön semester och njut av allt det goda. Har själv varit i USA. Då åt jag inte LCHF. Det fick jag börja med efter den resan.hihi ;)
Lyckliga dig kramar från Gottelisa