onsdag 28 december 2011

Resfeber.nu

Herregud vad jag har resfeber nu! Jag är som en jäkla studsboll som yrar runt överallt och nyss hade jag en incident när jag inte hittade var jag hade lagt våra dollar. Hittade dem dock till slut när jag hade lugnat ner mig lite och tänkt efter...ja jisses! Tur egentligen att jag jobbar dessa sista dagar annars hade jag väl klättrat på väggarna antar jag.

Ska försöka pricka av de sista punkterna på listan idag så att jag kan koncentrera mig på att packa och städa undan här hemma imorgon eftermiddag och kväll. Inte kul att komma hem till ett hemskt rotigt hus. Granen ska kastas ut men resten av julgrejerna hinner jag inte med att plocka bort. De får helt enkelt stå kvar ett tag till. Kanske har mera energi när jag kommer hem...kanske...

Nu ska jag i alla fall göra mig iordning och masa mig iväg till jobbet. Undrar om det blir lika livligt som igår? Vore bra för ojsan vad fort dagen gick!

Ha en skön dag allihopa!

Inga kommentarer: