onsdag 30 november 2011

Dag 10

Hej hopp! Måste säga att den här 21-utmaningen går som en dans hittills och det är verkligen skillnad på ork och hur man mår i största allmänhet om man jämför med hur det såg ut för några veckor sedan:)) KÄNNER mig framför allt mycket smalare och lättare. Bara att hoppas att siffrorna på vågen följer med också. Det som kan vara en nackdel är att jag stressar en hel del för tillfället och det är oftast inte gynnsamt för viktnedgång men vi får se...

Dagens matintag:
Frukost: 5 skivor bacon, äggröra på 2 ägg och grädde, lite stekt lök
Lunch: Köttfärs, cheddarsås, oliver, sallad, gurka
Mellis: en näve rostade mandlar
Middag: 2 kycklingspett med sweet chiliröra, lite wokgrönsaker

Träning: Magträning 10 minuter

Vid frukost var jag jättehungrig idag igen och åt med god aptit. Kände att jag var tvungen att få lite "riktig" mat i magen på lunchen eftersom jag skulle jobba långdag och därför drog jag upp till hotellet. Där serverades burritos som jag dissekerade. Fungerade alldeles utmärkt. Till detta serverades cheddarsås och jag slevade upp rejält kan jag lova. För första gången på flera dagar så kände jag mig riktigt MÄTT efteråt.
Var jättehungrig igen när jag hade slutat att jobba (vid 20-tiden) men då räddade mandlarna mig som låg kvar sen i lördags.
Skarvade med lite sweetchiliröra till kycklingen men det blir så ynka lite kolisar på den lilla mängd sweet chilisås som jag hade i creme fraichen så det kvittar. Är väldigt nöjd med även denna dag med andra ord:))

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt Tessan!! Du är en mean machine!=))