onsdag 30 november 2011

Paketinpackning på G

Hade helt förträngt att det misann är 1:a december imorgon och det betyder att jag har en del att göra innan jag går och lägger mig ikväll. Jag har nämligen inte packat in paket till Linas julkalender! Hög tid alltså att ta tag i det nudå:)) Jag brukar förvisso bara packa några dagar i taget men det tar sin tid i alla fall. Som vanligt har jag samlat ihop både smått och gott att stoppa i paketen...Tycker att det är festligt med julkalendrar och önskar nästan att jag hade en själv:)) Undrar om någon kan göra en?

Idag började dagen med tandläkarbesök med Lina och därför kom jag nästan en timme senare till jobbet. Hon hade fina tänder tydligen (ärvt efter mig) och de två framtänderna i underkäken har tydligen börjat att lossna. Gissa om hon kommer att bli söt när de trillar ut:))

Sen har det varit jobb för hela slanten ända fram till klockan var kvart i åtta och det är inte så mycket att säga om...inget speciellt inträffade...

Nu har jag betalat lite räkningar (för det måste man ju tyvärr också göra i slutet av månaden) och undrar lite över vad jag ska hitta på i julklapp till folk. Har inte köpt en enda men det oroar mig inte värst mycket- än ska tilläggas...

Imorgon blir det full fart som vanligt. Först kalenderöppning misstänker jag, sen jobb, utvecklingssamtal för Stefan och sedan direkt till träningen i princip. Angelina ska få vara hos morsan en stund eftersom Peter jobbar övertid mest hela tiden just nu. Ja ni hör ju! Semestern är mer än efterlängtatd. Får dessutom ringa till Karlstad för att höra om remissen till Angelina har kommit fram så att vi kan boka operationstid. Hoppas att de verkligen har fixat det annars blir det så jäkla mycket ringande överallt!

Näe nu måste jag sätta fart om jag ska hinna att sova någonting inatt. So long...

Dagens hiss:
En grej som Peter berättade förut men det är hemligt så ni får inget veta. Bra är det i alla fall:))

Dagens diss:
Att vår sugiga skrivare inte fungerar nu när jag behöver den som mest:((

1 kommentar:

Stefan Nilsson sa...

Kör själv en julkalender på Biggest-Loser.se :)