tisdag 25 oktober 2011

Klarade ett pass till...

...men det var med nöd och näppe. Tur att dagens Athletic-pass bara var en timme långt och att det innehöll mest styrka. Ett riktigt lungt pass blev det med mina mått mätt men vad ska man göra? Bättre än att ställa in i alla fall. Svetten bara sprutade och det kändes som jag hade en pöl runt mig där på mattan ett tag. Lovar att det var jag som fick slita hårdast under passet;)) men men nu är det avklarat så får jag se hur det känns på torsdag. Imorgon har jag i alla fall inga pass.

Nu har jag och Peter gjort upp att jag blir hemma med Lina imorgon och på torsdag så får jag jobba fredag och lördag sen. Kommer nog att bli aningens rastlös innan dess misstänker jag men är det fint väder så kan vi ju vara ute och grejsa i trädgården om inte annat. Massor av döda blommor och sånt som ska bort och det ska ju tydligen vara bra att vistas utomhus av någon anledning när man har streptokocker. Brukar ju inte ha några problem med att få dagarna att gå precis.

Nu ikväll kollade jag på halva FBK-matchen mot Linköping och det blev ju vinst igen!!! Nu har det verkligen vänt för våra kära FBK-boys! Tänk att Jörgen Jönsson kan göra så stor skillnad! Som Mikael Johansson sa efter matchen: "Det är en trygghet att ha honom där". Känns lite som ett underbetyg till Czarnecki men å andra sidan är det nog väldigt tufft att ensam coacha alla spelare i dagens ishockey och det var ju skönt att de slapp att sparka honom. Underbart är det i alla fall och nu finns det bara en väg att gå-uppåt i tabellen.

Nu ska jag faktiskt sätta mig ner och kolla på en film. Spelade in "The reader" igår och den har jag velat se hur länge som helst. Tror att den är skitbra.
Nattinatt allihopa:))

Inga kommentarer: