söndag 13 december 2015

Starstrucked

Jag är ett inbitet Färjestad-fan sen Håkan Loobs och Thomas Rundqvist gyllene dagar. De senaste tio åren har förvisso intresset svalnat något men FBK:are lär jag förbli tills den dag jag hamnar sex fot under.
Därför var det lite speciellt för mig en dag som igår när jag fick chansen att både käka middag, snacka hockey och dricka öl med en av mina idoler Thomas "Totto" Rhodin. Totto var ju med på den tiden mitt hockeyintresse var som störst och såklart blir man lite starstrucked även om jag träffar honom lite titt som tätt via jobbet. Han jobbar ju numera som säljare på Löfbergs och det var på den vägen jag och mina kollegor hamnade i en loge i så gott sällskap under matchen igår. En riktig höjdarkväll blev det med god mat, skratt och många frågor till Totto (från mig i alla fall. Man måste ju passa på...) Tyvärr åkte FBK stryk med 1-4 och Amandas tips rök i sista stund men jag tror alla var nöjda i vilket fall. 











Inga kommentarer: