fredag 9 januari 2015

Slut på slappande

Mina nitton dagar av ledighet lider sakta men säkert mot sitt slut. Trodde i förväg att jag skulle bli rastlös men det har i ärlighetens namn mest varit väldigt skönt. Behövde detta efter ett hektiskt år. Sen behöver man aldrig ha tråkigt. Finns alltid något att hitta på. Här kommer ett axplock vad jag gjort när jag inte slappat eller sovit....

Firat jul såklart med nära och kära...


Njutit av fint väder...


Angelina blev ju tyvärr sjuk i mellandagarna men vi har hunnit med lite aktiviteter som bowling (Segerbild på Peter), åka skridskor, spela väldigt många omgångar Skitgubbe och varit på Sundstabadet och härjat.


Sen blev det håltagning i öronen också som avslutning på lovet...


Firade in 2015 hos goaste Bella i hennes nya lägenhet i Uddevalla...


Har såklart käkat tonvis med go mat och annat...

...men också tränat en hel del...

I detta nu städar jag undan julen och känner mig laddad för att ta tag i våren på måndag!














Inga kommentarer: