fredag 12 april 2013

Det rullar på...

Hej på er. Klockan har passerat midnatt vilket innebär att det är fredag. Veckans bästa dag om ni frågar mig.

Idag har det varit jobb som vanligt. Lite extra kul med all ny inspiration jag hämtade från kursen igår. Hann tyvärr inte att göra så mycket nytt eftersom jag hade massa beställningar att göra. Gjorde dock en väldigt god italiensk röra och fixade mackor med den. Ska bli spännande när man får sätta fart med de nya sakerna:)

Pallrade mig iväg till gymmet för andra gången denna vecka. Heja mig:)
Idag körde jag igenom benen lite och även lite rygg och mage. Skönt att man har kommit in i rätt trall igen även om styrketräning inte helt är min grej. Jag får inte samma energikick som av till exempel löpningen. Det är inte trist men inte det roligaste heller.
Jag jag tappat oerhört mycket i styrka det senaste året och nu måste jag bättra på den. Kommer att springa bättre också då:)

I övrigt så har det fungerat kanon att äta LCHF och hålla sig undan från sötsaker, förutom undantaget på kursen igår. Då var jag däremot duktig och lät bli att äta italiensk glass. Det borde jag fanimej ha guldstjärna för;)
Känner att jag är på G igen och det är så himla skönt!

Nu väntar jobb idag men sen är jag ledig hela helgen. Lovely.
Nu däremot ska jag sova lite.
Nattinatt

Inga kommentarer: