onsdag 2 januari 2013

Startskottet

Jag gjorde det! Pallrade mig iväg till gymmet alltså. Tror jag var där i september senast så det var sannerligen inte en dag för tidigt.

Körde en timme totalt och det var jobbigt. Tog det ändå hyfsat lugnt med tanke på hur otränad jag är för tillfället. Springa på löpbandet var inga problem. Värre då med tyngderna. Har blivit en riktig klenis!
Ska sikta på att försöka komma iväg minst en gång (helst två) gånger i veckan i alla fall och varva med annan träning. Fortsätter den här vårvintern så går det ju utmärkt att springa också utan att bryta armar och ben.
Kändes gött efteråt i alla fall och träningsvärken har redan börjat komma kan tilläggas....

Har faktiskt varit i simhallen två gånger idag för jag och Angelina var där tidigare under dagen och badade också:)

Annars så har jag mått småilla hela eftermiddagen och kvällen. Vet ej varför. Ska den förbannade kräksjukan komma så kan den väl lika gärna slå till direkt! Jobbigt att gå runt och må illa.

Har spelat lite Wii med Angelina och kollat på "Fjällbackamorden". Hörde att det förra avsnittet fick svidande kritik men jag tycker att det är riktigt bra.

Har by the way inte varit det minsta gottesugen idag. Det är bra att vara hemma och inte på jobbet när man ska avgiftas. Börjar ta slut på frestelserna här hemma:)

Nu ska jag lägga mig och titta på några avsnitt av Vampire Diaries. Har abstinens nu när serien har uppehåll så jag kollar gamla avsnitt i väntan på nya:)

Nattinatt


Inga kommentarer: