söndag 23 december 2012

Nu är julen här...

...och lugnet sänker sig. Alla julklappar är inhandlade, huset är städat (hyfsat i alla fall) och det är tomtar överallt. Precis som det ska vara.
Igår var jag ledig och tog det sista rycket här hemma och sen tog vi en sväng till Töcksfors och inhandlade de sista klapparna. Eftermiddagen ägnades åt lite bakande och pyssel. Jag och Angelina fixade nya nougatkulor (som vanligt är förra omgången redan uppäten), cake pops och Dumlekakor så nu har vi kylen fullproppad med icke-LCHFsmask:)

Sen blev det paketinslagning och den obligatoriska Absolut Pärondrinken som jag alltid avnjuter i detta sammanhang. Lina pysslade lite på egen hand och gjorde en toarulledocka som blev supersnygg!

Idag ska vi ut till pappa på Uppesittarkväll.
Brorsan och hans familj skulle egentligen också med men han fick typiskt nog kräksjukan igår så han får hålla sig hemma i alla fall till julafton. Tråkigt!
Vi är inte heller helt kuranta. Både jag och Peter är dunderförkylda med onda halsar och snoriga näsor men hellre det än kräksjuka!

Önskar er alla en riktigt God Jul!!!











1 kommentar:

Pia sa...

Krya på er! Jag håller just på att bli av med mitt. Det har tagit en vecka. Kram