onsdag 14 november 2012

Vad var det jag sa?!

Jag har så jävla ont så jag knappt orkar röra mig just nu! Träningsvärken from hell! Vad var det jag sa?! Jo att jag skulle få fan för det där träningspasset igår och mer rätt kunde jag inte haft. Har nog inte upplevt det värsta än heller skulle jag tro. Imorgon får jag vara glad om jag tar mig ur sängen...

Idag har jag och Lina varit lediga. Tog en mysig långfrukost med tända ljus och grejer. Underbart!
Sen åkte vi ut till pappa och då hände det här på vägen...

Hela ljuddämparen åkte av på bilen...jättekul! Inte.
 
Testade mitt blodsocker med pappas maskin och det låg på låga 3.2 mmol/l (ska ligga mellan cirka 4-6 mmol/l) så det kändes ju lugnande. Det var flera år sedan jag mätte mitt blodsocker sist. Att jag hade så lågt berodde nog mest på att jag tränade igår kväll och åt inget efteråt plus att jag inte åt så jättemycket till frukost. Inget konstigt alltså.
 
Efter besöket hos pappsen blev det middag på Götes (ostburgare med räksallad och lite annat smått och gott för mig) för vi fick lite bråttom innan vi skulle till barngympan.
Där var det full rulle som vanligt och massa glada kids. En riktig energikick den där timmen. Fick en kram av en deltagarna när det var slut också och då blir man riktigt varm i hjärtat:)
 
Blev väldigt sugen på pannkakor idag. Inte så ofta jag gör faktiskt så det var på tiden. Smaskigt:)
 
Receptet hittar ni här
 
 
Kollade på en väldigt bra film igår som Linnéa tipsade om, The Notebook. Filmen är från 2004 så de flesta av er har säkert redan sett den men jag har totalt missat den. Den är baserad på en Nicholas Sparks-novell och är alldeles alldeles underbart gripande och romantisk.
 
Nicholas Sparks har även skrivit "Safe Haven" och den filmen har premiär i februari. Ser ännu mera fram emot att se den nu efter att ha sett Notebook...
 
Min favorit Josh Duhamel spelar en av huvudrollerna och Lasse Hallström regisserar. Kan det bli bättre? Värt att vänta på...
 
Josh fyller by the way 40 år just idag!!! Grattis till världens bästa Josh!
 
Nu ska jag släpa min värkande lekamen till sängen och leta upp någon annan bra film att titta på.
Nattinatt
 
 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: