lördag 10 november 2012

Lite frisk luft gör susen

Hej hoppla! Vad har ni för er idag?
Själv jag jag varit ledig och inte gjort så jäkla mycket vettigt egentligen. Bara softat. Oroar mig nästan för att jag börjar bli lite väl laidback. Inte likt mig.
Hade sådan huvudvärk och var allmänt tung i huvudet imorse/förmiddags så jag bestämde att det var dags att få lite frisk luft. Blir alldeles för lite av den varan för mig under vinterhalvåret.

Sagt och gjort. Jag och Angelina drog på oss stövlarna och knallade till skogs.
Gick upp till tjärnet och plockade lite vit och grön mossa som jag ska ha till adventsljusstakarna. Bäst att passa på innan snön och kylan kommer.
Så skönt att komma ut lite och det hjälpte faktiskt mot huvudvärken. Jag älskar att vara ute i skogen så jag förstår inte varför jag så sällan tar mig tid att gå dit. Ofattbart.

 
 
 
 
Nu har jag precis käkat tacos (mycket gott!) och ska låta maten sjunka innan jag plockar fram skivstången.
Jag ska nämligen, hör och häpna, träna lite hade jag tänkt. För första gången på många många veckor. Jag måste göra det nu, oavsett förkylning.
Tänker köra ett litet styrkepass och jag misstänker att det blir jobbigt att röra sig imorgon och på måndag;) Bävar.

Som lördagsgodis har jag tänkt att slänga ihop de där chokladkakorna med jordnötter som jag tipsade om häromdagen. Så enkla att göra och så goda. Bäst att jag sätter fart eftersom de ska stå i kylen ett tag och stelna.



Lyckades få upp en närbild av bilden i tidningen av mig och Angelina...
 
...och här är min nya profilbild på Facebook, Instagram och Twitter....
 
Ha en fortsatt trevlig lördag:)
See ya!
 
 
 

2 kommentarer:

Pia sa...

Fin profilbild du har! Du ser så där pigg och fräsch ut. Önskar att jag gjorde detsamma. :) Kram

Tessan sa...

Ibland så får man till det:)