fredag 30 november 2012

Biljetter fixade!

Jag är i lite tyst extas just nu! Tyst för att alla andra sover och i extas för jag har nyss bokat Robbie Williams på Ullevi 20 juli nästa år!!! Skulle ha bokat imorgon egentligen men var ute och surfade för en stund sedan och fick se att man kunde förbeställa. Inte de allra bästa platserna men jag hade inte is i magen att INTE boka. Tänk om vi inte får några imorgon. Då skulle jag aldrig förlåta mig själv. Nu har vi ju i alla fall biljetter!! Tjihooo!
Kommer att sova gott inatt:)

Fortsätter med fixandet och donandet inför advent. Ikväll har jag fått fram alla stjärnor och ljusstakar. Det var bara en som inte funderade så det får väl räknas som godkänt. Får köpa en ny imorgon. Det hör liksom till...
Har varit hos morsan också och köpt lite grejer så merparten av kvällen har jag gjort i ordning stakarna som ska stå på borden. Angelina fick göra sin egen och den blev jättefin! Blev ganska så nöjd med det hela. Jag är ju inte såhär pysslig i vanliga fall men sånt här älskar jag:)
Har lite grejer kvar att göra (fixa kalendrar till barnen bland annat) men det ska nog hinnas med imorgon...

Det här med att äta frukost funkar verkligen bra för att jag ska hålla sötsuget i schack. Idag var jag uppe kvart i sex och käkade. Inga problem resten av dagen. Åt några chokladlinser med 71% kakaohalt men that's it. Den här veckan har varit en riktigt bra vecka ur LCHF-synpunkt.
Den där chokladen förresten är något av det godaste jag har ätit. Beställde den till jobbet för att jag hela tiden ska ha hemma om jag vill baka till exempel en kladdkaka. Det är belgisk choklad och det går inte ens att jämföra den med den man köper i affären i samma andetag. Stor skillnad. Börjar redan ångra att jag köpte den;) Choklad är ju som bekant min akilleshäl.

Nu måste jag verkligen få några timmars sömn. Blir en lång dag imorgon också för att inte tala om lördagen när jag både ska jobba och julskylta!
Nattinatt








Inga kommentarer: