tisdag 13 november 2012

Arla morgonstund

Igår så klarade jag på något vis att försova mig i nästan två (!) timmar så idag bestämde jag mig för att få en helt annan start på dagen. Tur att jag började klockan tio igår så det var ingen fara på taket men Angelina blev en dryg timme försenad till förskoleklassen....

Idag klev jag därför upp före klockan sex och har redan duschat, plockat ur diskmaskinen, lagat frukost, bryggt kaffe och nu äter jag frukost:) Skönt!

Annars är det inte så mycket nytt under solen utan allt lunkar på som vanligt...
Ställde mig på vågen förut och det var INTE kul. Kan ju säga att det märktes att jag hade ätit kladdkaka MED socker och annat smått och gott under helgen...Kommer med vägningssiffrorna i ett eget inlägg men det hinner jag inte nu. Inget kul resultat i alla fall...

Måste verkligen försöka skärpa till mig nu. Började sockeravvänjning igår för att komma på samma spår som jag var på för ett par veckor sedan. Blir några jobbiga dagar nu men det ska jag fixa.
Idag ska jag också försöka träna lite. Antingen hemma eller på gymmet. Slutar ju fyra idag så det ska väl hinnas med tycker jag...

Nu springer klockan iväg och det är dags att väcka barnen...Ha en fin dag:)

Inga kommentarer: