tisdag 23 oktober 2012

Vägning första veckan

 
Då var det dags att redovisa resultatet av min första vecka som riktig duktig LCHF:are på evigheter. Vägningen sker på måndagar men igår hann jag inte att rapportera;)
Resultatet var kanske lite sämre än väntat men å andra sidan försvann mycket vatten redan veckan före när jag inte vägde mig så vi får hoppas att det är fett som har försvunnit nu:) Om man räknar med den "inofficella" första veckan så har jag gått ned drygt 2,5 kg så jag är nöjd.
 
Resultat vecka 1: -0,5 kg
Mål:-4 kg
Kvar till mål: +3,5 kg
 
Ska jag summera veckan så har den varit riktigt bra. Har inte haft några som helst problem att hålla mig borta från sockret eftersom jag har sett till att hålla ganska så strikt nivå på det hela. Inte för mycket mejeri, i stort sett inga nötter och inte för stora portioner. Lite mera koll helt enkelt.
Har inte tränat någonting på grund av förkylningen men jag ska vänta ut den innan jag kör igång. Måste se till att bli helt frisk först.
Nu håller jag tummarna för att den här veckan blir minst lika bra trots att en Göteborgsresa stundar till helgen;)
 

Inga kommentarer: