måndag 29 oktober 2012

Vägning andra veckan



Måndag morgon och dags för vägning igen. Idag var det med lite bävan. Inte så konstigt eftersom jag typ inte gjort något annat än att äta och dricka hela helgen:) Men det är så sällan jag är iväg på festligheter så det är det värt! Faktiskt gjorde det inte så mycket viktmässigt heller till min stora förvåning. Nu är det bara att ladda för en ny bra vecka och förhoppningsvis kommer jag att kunna börja träna igen också.

Resultat: + 0,2 kg
Totalt: -0,3 kg
Kvar till mål: +3,7 kg
 
 

2 kommentarer:

Pia sa...

Hur lång tid har det tagit dig att nå ditt mål (där du är IDAG)? Du är så duktig! Kram

Anonym sa...

Hej Tessan! Jag skulle gärna vilja skriva ett reportage om dig och in viktresa för tidningen Länstidningen Värmlandsbygden. Jag ska till Årjäng i morgon, skulle det passa att ses då?

Jag kan nås på:
josefin.wallin@lanstidningen.se