tisdag 25 september 2012

LCHF-föreläsning Årjäng

Nu mina vänner ska jag göra lite reklam här på bloggen.
Måndag 15/10 kl.18.30 är det nämligen LCHF-föreläsning med Roland Takman från Säffle på Biblioteket. Denna föreläsning anordnas av Vuxenskolan och anmälan görs till Anna på tel. 0573-120 02 eller via e-mail: anna.nilsson@sv.se.

Roland pratade en stund under föreläsningen som jag var på med Kostdoktorn i vintras och han är verkligen värd att höra på. Jag minns att jag skrev då att han hade gjort ett otroligt bra intryck på mig. Jag uppmanar därför alla som är intresserade av LCHF som en livsstil och inte bara som ett sätt att gå ned i vikt att pallra sig dit. Jag kommer också att vara med och kanske göra en kort presentation av min resa med LCHF samt svara på eventuella frågor. Jag har även tagit på mig att fixa LCHF-fika:)

Sen om det finns intresse för en LCHF-studiecirkel här i byn så är jag inte helt omöjlig att övertala;)

Inga kommentarer: