fredag 17 augusti 2012

Snart helg igen...

.....och en ledig sådan för min del...eller ledig och ledig...jag ska inte jobba men har lite andra projekt på gång som vanligt...

På lördag ska jag nämligen roa mig med att bära en massa massa tunga spinningcyklar, skivstänger, vikter med mera för då flyttar vi gymnastikföreningens utrustning från simhallen till gympasalen istället. Kommer att bli tungt och bökigt men det måste ju göras. Det går snabbt nu på slutet innan terminen drar igång.
På kvällen ska vi på 40-årskalas och det ser jag verkligen fram emot. Ska bli skoj att gå på fest:)

Annars lunkar allt på. Härligt sommarväder har det varit de senaste dagarna och det är bara att njuta i fulla drag av värme och sol. Bättre sent än aldrig.

Bild från igår när jag och Angelina röjde på studsmattan i nästan en timme. Asjobbigt men kul!

Idag blev jag så sugen på grillat så det fick det bli. Kyckling med Fontanas tzatziki och grillspett med champinjoner, tomat, lök och halloumi är inte dumt alls...

Igår gjorde jag American Pancakes och det räckte både till middag igår och lunch idag. Inget jag äter ofta eftersom det blir lite väl mycket kolisar sammanlagt med smet, grädde och bär men det är verkligen asgott! Receptet hittar ni här

Imorgon har vi fruktansvärt mycket att göra på jobbet så det är nog bäst att jag försöker knoppa nu...
Nattinatt



Inga kommentarer: