onsdag 22 augusti 2012

Nya fötter


För några veckor sedan fick jag äran att testa Baby Foot från Bodystore.com och det är många som har varit nyfikna på resultatet och här kommer det.

Genomförde behandlingen en lugn och skön fredagkväll när jag ändå mest skulle sitta parkerad i TV-soffan. Förpackningen innehåller två påsar med gel som man trär över fötterna och låter sitta där i ett par timmar. Det är ganska så halkigt att gå i dem så det rekommenderas att sitta/ligga still så mycket som möjligt.  Kändes inget speciellt utan att fötterna blev lite varma efter ett tag. Sen tvättar man bara bort gelen och väntar.

Efter fyra-fem dagar började undra om den verkligen fungerade för det hade inte hänt någonting men så hux flux så bara fullkomligt rasade den döda huden av mina fötter! Jag minskade nog nästan en skostorlek innan det hela var över efter några dagar.

Summa summarum så rekommenderar jag verkligen denna produkt. Den håller absolut vad den lovar och mina fötter är numera verkligen babylena och fina på ett väldigt lättvindigt sätt.

Inga kommentarer: