onsdag 4 juli 2012

Njuuuuta...

...av värmen ska jag göra nu en liten stund. Sitter ute i trädgården med en kaffekopp och pillar med nakna fötter i gräset. Lovely! Precis såhär ska det vara på sommaren.
Vi har precis käkat en mycket god grillmiddag och jag är mätt, go och inte det minsta negativ;))

Annat var det tidigare idag. Innan lunch idag på jobbet inträffade det en hel del på en och samma gång om man säger så och jag fick psykbryt. Inte en utan till och med två gånger. Dags för semester för att ladda batterierna. Tålamodet är inte på topp just nu för att uttrycka det milt.
Sitter och funderar på om jag ska springa idag eller om jag ska skjuta på det tills imorgon. Lutar mot imorgon för då ska jag sitta still hos frissan i ett par timmar och då får jag säkert spring i benen sen;)
Ska bli så fantastiskt skönt att äntligen få ordning på håret igen. Nu är det kritiskt! Inte så konstigt för det är nog typ 12 veckor sedan jag klippte mig senast....
Nu har jag bara en enda önskan: att värmen och solen stannar kvar:)

Inga kommentarer: