tisdag 3 juli 2012

Negativ

Ja idag känner jag mig inte alls på något värst positivt humör. Det har varit en seg, ganska så händelsefattig arbetsdag (kan att ha att göra med nedräkning inför semestern. Fint väder har det dock för en gångs skull varit men lagom tills jag fick lämna gruvan så kom naturligtvis de tunga molnen och jag skulle tippa på att regnet kommer inom kort. Så jävla tröstlöst!

Hade inte ens lust att fixa vettig middag idag så det fick bli latemansmat. Ett par Chorizo med räksallad och grönsaker.
I och för sig väldigt gott;)

Nu har jag varit hemma i cirka en timma så då är det snart dags att dra igen. Ikväll är det möte med gymnastikföreningen som står på agendan. Har absolut INGEN lust alls med det heller men det är som det är med den saken...måste dit i alla fall...

Ikväll har jag en mycket svår uppgift framför mig. Ska göra iordning musik till J:s bröllop och det ska vara något som passar alla. Shit vad svårt! Vet inte riktigt hur det ska gå till faktiskt...Får rota ordentligt i arkiven...

Nu ska jag sura vidare över en kopp kaffe;)

Inga kommentarer: