söndag 12 februari 2012

Släppa alla måsten

Idag ska jag ta en riktigt slappardag. Släppa på alla måsten och bara göra det jag känner för. Inte känna att jag MÅSTE städa, tvätta och feja. Oftast innebär det att jag får mera gjort än vanligt :)) Det är viktigt att bara känna sig LEDIG ibland och speciellt när man bara har en ledig dag och sen jobbar fem dagar i sträck...

Vaknade överraskande tidigt idag med tanke på att jag var uppe sent igår men det beror nog mest att jag sov mig igenom typ halva filmen "Hereafter". Fy fasiken vilken trååååkig film! Hände ju inte ett piss!
Nu har jag käkat lite korv, ägg och bacon och hinkat i mig ett par-tre koppar kaffe så nu är jag redo för att möta söndagen. Härligt väder är det även idag så det får bli en tur ut sen. En härlig promenad vore inte fel! Önskar er alla en trevlig söndag...

Inga kommentarer: