söndag 12 februari 2012

Blandade bilder


Blir inte så ofta jag tömmer kameran på bilder så jag får väl göra det nu. Blir lite smått och gott från den senaste veckan...Här är det jag som sitter vid frukostbordet. Peter har som sagt en viss förkärlek att ta kort på mig när vi sitter vid matbordet men den här gången har jag i alla fall inte hunnit att börja äta:)))

Jag står bredvid en jäkligt stor båtmotor på båtmässan...

En liten del av mässhallen...

Trevlig "liten" båt...

Lina har gjort mig till en zombie...

Min lilla LinaBus

Angelina har klätt ut sig till "kung" och sjunger ikapp med Melodifestivalbidragen...







3 kommentarer:

Sofia sa...

Gud va god den där chokladkakan ser ut!! Hur var båtmässan?? Vi skulle åkt dit idag men fick prioritera lite andra grejer här hemma! Kram på dig!

Tessan sa...

Ja den där kakan går inte av för hackor. Den bästa LCHF-efterrätt jag har käkat hittills faktiskt.
Båtmässan var jättekul. Har aldrig varit där förr men det blir definitivt igen. Så mycket kul att titta på!

Mamma sa...

Kan intyga att chokladkakan var helt underbart go för jag har fått en smakbit idag