fredag 20 januari 2012

Gött med helg!

Nu sitter jag här i soffan under en filt och njuter av att det är helg och jag är ledig. Mätt, nöjd och belåten är jag också för Peter lagade supergod mat förut. Fläskfilé med kantarellsås och sparris. Ojojoj vad gott det var!
Just nu kollar jag på Little miss sunshine och spelar lite Wordfeud samtidigt. Har inte spelat sen innan jag for men nu var jag lite sugen igen;))
Fick tyvärr inte tag på någon Lchf-bilaga idag men ska leta mera imorgon. Den skulle ju tydligen vara bra:)) gillas

Idag har det varit riktigt mycket folk på jobbet så nu är jag ganska trött. Har blivit alldeles för lite sömn också den här veckan. Imorgon ska jag ändå försöka komma upp i tid och köra ett pass på crosstrainern. Sen ska det inhandlas ett nytt strykjärn så jag kan sätta upp gardiner. Det gamla rasade bokstavligen sönder innan vi for till USA och det har varit dåligt sen jag och Peter flyttade ihop för snart 12 år sedan...med andra ord hög tid att köpa ett nytt:))

Kollade förresten på Eftersnack av debatten från igår och jag säger bara: herregud vilka hysteriska människor!!

Är by the way lite sur efter att ha läst igår att jag från 1:à juli inte kommer att komma att kunna använda min mejladress som jag har haft i snart tio år. Detta på grund av att bara kommunanställda ska få använda domänen arjang.se. Ska bli superkul att ändra på alla hundra ställen som jag har registrerat denna mejladress:(( inte...

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt med ledig helg!=) Hoppas du hittar bilagan, jag köpte min igår (fre) morse på pressbyrån vid strax efter 9, då fanns det så ge dig ut tidigt idag, de levererar ju säkert nya både idag å imorgon!=)