måndag 5 december 2011

Vägning

Måndag igen och 21-utmaningen har hållit på i exakt två veckor idag. Hade verkligen hoppats på resultat idag eftersom min helg har varit väldigt bra matmässigt sett. Däremot blev det ju inte så himla mycket träning under förra veckan och det är kanske därför vågen har fastnat på samma siffror. Eftersom jag är en mycket otålig människa som gärna vill se resultat snabbt så blir det lite frustrerande men jag antar att jag får kämpa på och vara nöjd med dessa två veckor och hur duktig jag faktiskt har varit både under veckorna och under helgerna. Den här veckan blir det däremot fyra träningspass, varav tre innan fredagsvägningen, så jag håller tummar och tår nu på att något händer...Hur har det gått för er andra då???

Resultat efter 13 dagar
-1,4 kg
(67,4 kg)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Man är ju sin egen största kritiker - tyvärr!;) Det är ett jättebra resultat Tessan! Tänk på att du är nära ditt mål, då går det långsamt. Du är jättefin redan nu, det kanske din kropp också tycker?;) Kram

Lchf livet för Gottelisa sa...

Bra kämpat :) Men stirra dig inte blind på siffrorna på vågen. Det händer mycket med fettet på kroppen när man äter den här kosten. Kramar från Gottelisa.