torsdag 24 november 2011

Dag 3

Hej hopp! Då är dag 3 avklarad och jag fixade den också men med viss möda. Jobbade eftermiddagen och vid halv sex blev jag plötsligt vrålhungrig och vad tror ni att man helst vill stoppa i sig när man precis har packat upp åtta sorters chokladpraliner?? Just det...Jag fick nästan slå mig själv på fingrarna kan jag avslöja...Dissekerade en landgång (åt naturligtvis inte brödet) istället och klarade mig undan ändå...duktigt gjort!

Här kommer matintaget för dagen...

Frukost: äggwrap med ost och skinka
Lunch: Kycklinggryta från igår
Mellis: landgångspålägg (räkor, ägg, köttbullar, skinka)
Middag: 3 LCHF-våfflor, grädde, hallon

Träning: ingen alls

Nöjd med dagen i stort och att jag orkade hålla mig ifrån godiset. Nu kör vi en dag till!

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJA TESSAN!!!! WOOP WOOP!:))