söndag 23 oktober 2011

Söndagsslappande

Tog en rejäl och välbehövlig sovmorgon idag. Ända till tio faktiskt. Ganska så skönt men dagen blir väldans kort. Nu har jag fipplat lite med aktivitetskalendern för gymnastikföreningen. Det gör jag varje söndag för vi lägger ut den för nästkommande vecka då.

Vill påminna om att ni som vill ha chansen att vinna ett tioklippkort hos oss kan fortfarande gå in på Årjängs Gymnastikförenings sida på Facebook och trycka på gillaknappen PLUS att ni måste trycka på "Share" för att vara med i utlottningen. Vinnarna drar klockan nio ikväll så än finns det lite tid kvar att tävla på:))

Känner inte för att göra något speciellt idag så det får väl bli lite plockande i makligt tempo här hemma. Ikväll blir det cardio ute i Sellre som vanligt. Känns aningens bättre i kroppen idag men får nog kanske ta det lite lugnt om det går...Ska ju köra tre pass på tre dagar nu eftersom jag ska vikariera för C. på tisdag också. Blir lite tufft men ska nog gå hoppas jag om inte förkylningen blir värre förstås...
Nä nu får jag sluta att häcka här och gå och göra något! Ha en bra söndag allihopa:))

Inga kommentarer: