söndag 13 januari 2013

Kalasande igen

Då var det söndag igen och kanske dags att uppdatera er lite om mina förehavande de senaste dagarna. Har mest jobbat faktiskt så det har inte varit så värst spännande.

Såhär glad var jag när arbetsdagen igår var slut och jag fick ta helgen jag också...

 
Igår kväll var det kalasdags igen när vi firade mitt kusinbarn Nicole som fyller 9 år på tisdag
 
Födelsedagstjejen öppnar paket
 
Snyggaste tårtan hade hon också naturligtvis med det rätta klubbmärket:)
 
Ljusen ska blåsas ut förstås
 
Andréa och Filip
 
Efter kalaset följde den här tjejen med hem till oss...
 
...för att sova över...
Peter har nämligen tillbringat hela helgen i Branäs så jag hade lite plats över i sängen....Fnitterfiorna somnade till slut vid strax efter elva och sov faktiskt till kvart över åtta i alla fall imorse...Det tackar vi för.

Har slarvat lite denna helg och trillade dit på dessa godbitar i fredags kväll...

Åt en halv och det var så jäkla gott! Nu har jag testat dem så nu behöver jag inte äta mer i år:) Ska försöka mig på att göra sockerfria någon dag. Älskar semlor!
 
Åt dessutom lite tårta och kladdkaka igår på kalaset men det hade jag planerat att göra så det kändes ok. Nu kör jag på duktighetslinjen igen. Tror inte att det är några fler kalas på läääänge nu:)
 
Idag ska jag ha en tvättdag och försöka få bort en hel hög med smutstvätt. Sen är det fotboll i eftermiddag. Manchester United mot Liverpool och jag hoppas att det blir en höjdare!
Ska även försöka träna lite ikväll. Behöver det känner jag.
Ha en härlig söndag mina vänner:)















Inga kommentarer: