fredag 11 mars 2016

Baklänges till 08-land


Så har jag då tagit helg och i detta nu rullar jag in på Degerfors tågstation. Ja inte jag då utan tåget som jag sitter på. Jag åker baklänges. Med destination vår Kungliga Hufvudstad.

Jag har de här två guldklimparna med mig också...
      

Jag har mått lite småilla hela dagen men jag hoppas det släpper snart. Trist att inte må hundra när man ska ut på roligheter. 
Har inte varit i Stockholm på evigheter och det ska bli så skönt att få känna lite stadspuls bara för en liten stund. Jag behöver det.
Har inga direkta planer för kvällen. Ska checka in på hotellet som ligger på Söder. Har inte bott där förut så hoppas det är bra. Fick ett SMS av A. förut som berättade att hon också är i stan så hoppas vi hinner styra upp något. 
  
Nu ska jag passa på och blunda en stund och lyssna på skön musik!

So long så länge...



Inga kommentarer: