lördag 27 juni 2015

Vatten är mitt element

När känner du dig sådär riktigt lycklig?
Är det när du kramar om dina barn? Eller när du sitter på hästryggen och rasar fram i full galopp över en äng? Kanske när du står framför scenen och hör din favoritartist tillsammans med tusentals andra hängivna fans? Oavsett tillfället så har de flesta de där små ögonblicken av eufori. Stunden när ingenting annat spelar någon roll och lugnet sprider sig inom dig.

Jag kan lista en handfull saker som gör mig sådär lycklig och nu ska jag avslöja en av dem. för er som känner mig lär det inte komma som en överraskning.







 
Vatten! Jag fullkomligen älskar vatten!
När jag får slänga mig ut i en helt spegelblank insjö en ljus och ljummen sommarnatt, då känner jag livet i hela min kropp och själ. Mer harmonisk blir jag inte.
Därför är investeringen i vår gamla Nimbus26 anno -71 kanske den allra bästa vi har gjort. Det är fem år sedan vi hämtade Millan och vilka härliga minnen hon har gett oss genom dessa somrar!




Ikväll tog vi en kort tur ut till Nordholmen där vi i sedvanlig ordning bastade i trevligt sällskap. Grillade lite och tog några snabba dopp! Helt underbart efter en stressig lördag på jobbet! Hoppas på att fånga så många såna här lyckliga stunder som möjligt innan den mörka hösten är här igen.



 
 

Inga kommentarer: