onsdag 6 mars 2013

Surar

Ja nu surar jag ordentligt vill jag lova och kommer garanterat inte att somna på ett tag. Kan lika gärna blogga lite.
Anledningen till det dåliga humöret beror på att Man U. åkte ur Champions Leauge mot Real Madrid för en stund sedan.
Brukar låta bli att skylla på domare men den här gången var det fan en domarskandal som bäddade för förlusten.,.helt sjukt fick Nani rött kort en bit in i andra halvleken och fram tills dess hade faktiskt Man U. matchen helt under kontroll. Jävla skit!
Giggs fick spela från start och gjorde sin 1000:e match. Helt otroligt! Sjukt bra var han dessutom. En legend.

Idag har det annars varit full sula hela dagen. Jobb och sen fika med Ellen som är på besök från Tyskland. Jättekul att få till en dejt med henne. Vi brukar oftast gå om varandra annars.

Eftersom jag skippade fotbollsträning till förmån för matchen så tog jag en joggingrunda när jag kom hem för att slippa dåligt samvete:)
Idag kändes det så lätt i benen! Sprang 6,5 km på riktigt bra tid utan att jag var helt slut. Det kändes bara gött liksom. Älskar såna rundor:)

Imorgon blir det en minst lika lång dag. Först jobb och sen till V.Fågelvik för att gå på möte om skolornas framtid här i Årjäng. Jodå det här har jag lyckats bli involverad i. Jag är hopplös;)

Gonatt:)

Inga kommentarer: