måndag 11 februari 2013

Supernice helg

Dags för en liten uppdatering igen då. Hamnar ideligen efter känner jag:)
Den här helgen har det minst sagt varit full rulle men jäklar vad kul den har varit!

I fredags var jag på min första After Work någonsin och det var väl på tiden med tanke på att jag har jobbat sedan jag var arton bast:)
Jag, Linnea, Bittan och Lotta gick till hotellet efter stängning och käkade god mat, babblade, skrattade och tog ett par öl. Hur trevligt som helst. Får gärna bli fler gånger tycker jag:)
Fortsatte sedan till Hillbillies (lokal mototorcykelklubb) där David och bandet hade repat tidigare under kvällen. Tog några öl till och hade det supertrevligt:)

Jobbade på lördagen och sen var det dags för party. Hade förfest hemma hos oss och jag, Morgan, Peter och Linnéa bildade ett tillfälligt band och spelade och sjöng så det stod härliga till i några timmar. Vi lät jättebra. Tyckte vi i alla fall. Frågan är vad resten av gatan tyckte.,,

Sen knallade vi vidare till Hillbillies där Dave & The Visitors redan var i full gång och spelade. Verkligen kul att äntligen få höra dem och jäklar vad bra de var!! Fullt ös hela kvällen och jag är sjukt impad. Hade verkligen en toppenkväll!
Kom hem vid tretiden och det är tidigare än vad man brukar vara hemma efter en Hillbillies-kväll så det var helt ok:)

Igår vaknade jag med spränghuvudvärk men den försvann tack och lov ganska så snabbt och jag kände mig i alla fall hyfsat pigg efter omständigheterna.

Var däremot inte så jäkla sugen på att köra cardiopass på kvällen men jag hade ju liksom inget val. Ännu segare var det med tanke på att passet var mitt uppe i ManU-matchen också:( Hann att se de första 25 minuterna och ett mål i alla fall innan jag var tvungen att åka.
Trots viss bakfylla och trötthet så gick passet över förväntan. Väldigt roligt var det att köra igen och stegen satt där de skulle:) var helt slut efteråt som ni kan se på bilden men väldigt skönt att få sig en genomkörare:)

Idag var jag trött som en gnu när jag skulle gå upp och resten av dagen har känts väldigt seg. Nu däremot är jag pigg när jag ska sova. Konstigt det där.

Imorgon är det fettisdagen och jag antar att det kommer att bli en hel del att göra på jobbet:) hoppas att vi säljer mååånga semlor:)

Nattinatt på er:)















Inga kommentarer: