torsdag 28 februari 2013

Alla på plats

Ja nu är allt som vanligt här hemma igen. Samtliga familjemedlemmar på plats. Peter kom hem ifrån sin tvådagarskurs i Oslo och Stefan från skidresan i Hemsedal. Skönt! Även om det är väldigt lugnt när det bara är jag och Angelina så saknar man dem naturligtvis:)

Idag har vi haft fullt upp igen på jobbet, mycket folk i rörelse och idag kom det ultimata vårtecknet: kunderna flyttade ut på uteserveringen:) Det var så varmt på dagen idag så jag tog inte ens på mig jackan när jag for hem. Dags att rota fram vårjackorna tror jag bestämt.

Säger grattis till svenska skidtjejerna dom vann ytterligare ett silver idag i stafetten. Riktigt imponerande insats tycker jag och så långt efter Norge var vi inte...
En del som skriker efter guld verkar ha glömt bort att för bara några år sedan hade vi bara Kalla på damsidan som kunde ta någon medalj då och då. Nu finns det en helt annan bredd att bygga på. Underbart!! Anna Haag till exempel stod för en grym prestation idag!

Ikväll var vi på hotellet och bowlade igen. Något kul ville jag att Angelina skulle få göra också eftersom hon har fått spendera hela sportlovet på fritids.
Resultaten blev däremot ett riktigt stort fiasko. Tror aldrig att jag spelat sämre i hela mitt vuxna liv. Fail! Nåja Angelina hade kul åtminstone och det är vad som räknas:)

Vill tipsa alla er Årjängsbor om en sak också.
Jag behövde en ny mascara och suckade tungt över att behöva åka till Töcksfors enbart för att köpa detta men se det slapp jag. Maja säljer nämligen smink på Wiik med flera. Kanonbra ju! Klappat och klart utan att behöva dra västerut;)

Imorgon är det redan fredag igen! Min sista arbetsdag för den här veckan! Tror att det kan bli grymt mycket folk faktiskt. Den som lever får se:)

Nattinatt












2 kommentarer:

Lottie sa...

Härligt att se att det är fler som börjar få vårkänslor. :)

Tessan sa...

Vårkänslor är härligt:)))