tisdag 1 januari 2013

Vänder blad

Första dagen då på nya året och idag tog vi en rejäl sovmorgon. Kom inte ur sängen förrän vid tolvtiden. Har man semester så har man....

Hade en otroligt trevlig kväll igår med familjen Nilsson. Käkade supergod mat och tog det ganska så lugnt. Först var vi hemma hos J. och S. men sen fortsatte vi hem till oss för att skjuta lite fyrverkerier vid tolvslaget. Tyvärr så ösregnade det så det var ju inte optimala förhållanden direkt.





 
För egen del så blev det aningens för mycket bubbel så jag mådde inte så himla bra där efter tolvlaget men men...inget man dör av...
Ett trevligt avslut på 2012 var det i vilket fall som helst.
 
 
Jag och Angelina tog en sväng till lekparken förut för att få lite frisk luft. Det blev hastigt och lustigt nästan vår ute vilket känns lite sådär faktiskt men inget att göra något åt.
Sen har vi spelat lite Nintendo Wii. Lina spöar mig hur lätt som helst i bowlingen och boxningen. Helt omöjlig är hon!
 
Nu sitter jag och kollar på Wigan-Manchester United. Än så länge ser det bra ut och Man. U leder med 2-0. Van Persie har redan gjort mål naturligtvis:)
Andra halvlek börjar nu så det är bäst att jag avslutar här.
 
God fortsättning på er allihopa!

Inga kommentarer: