onsdag 16 januari 2013

Basta är bäst!

Tjolahopp!
Arbetsdag nummer tre för veckan avklarad och nu är det bara två kvar:) Har ledig helg vilket jag som vanligt ser fram emot.
Har klagat en del på jobbet de senaste dagarna men ta det inte så allvarligt. Jag gillar mitt jobb men tycker som sagt att det är betydligt roligare när det är lite mera fart och fläkt:)
Idag gjorde jag i alla fall något av det absolut tråkigaste man kan göra på mitt jobb, nämligen städa i diskrummet. Det är knöligt och trångt att komma åt och man får ligga, krypa och stå i alla möjliga konstiga ställningar för att få bort allt skit. Till och med jag som är så liten har en del problem med detta. Slet ordentligt innan allt var rent och snyggt men oj vad nöjd jag var efteråt:) Borde få utmärkelsen. Månadens anställd eller något. Minst;)

Var extremt sugen på Ceasarsallad idag så det fick det bli till middag. Fasiken vad gott det är!!

Sen hade jag lovat Angelina att vi antingen skulle åka skridskor eller gå till badhuset. Som tur var kunde jag övertyga henne om att det var för kallt att åka skridskor.
Det var riktigt skönt att bada idag och det bästa av allt: att basta efteråt. Låg läääänge i bastun och för första gången på många dagar kände jag mig genomvarm. Så satans skönt!

Hann hem till andra perioden i hockeyn. Färjestad spelade jäkligt bra idag och vann med 3-1 mot Linköping. Upp på tredje plats i tabellen. Looking good!

Nu ska jag följa hur det går för Man U i FA-cupen och sen sova. Är ganska så trött efter badhusbesöket och jag börjar tidigt imorgon också.

Matintaget idag:
Frukost: ingen
Lunch: ägg, pannbiff, dressing och en himla god kycklingröra som jag gjorde
Middag och kvällsmat: Ceasarsallad

Sov gott allihopa:)





Inga kommentarer: