lördag 17 november 2012

Tröttmössan...

...är definitivt på idag. Var ju på fest igår och nu har verkligheten hunnit ikapp.
Ligger i soffan och kollar på hur Färjestad just nu ligger under mot Timrå med tre mål. Jäkla skit! Alltid så när jag äntligen får se en match på TV!
Är riktigt jäkla seg nu men sov i alla fall en
timme förut när jag kom hem ifrån jobbet.

Festen igår var alldeles fantastiskt kul så jag ångrar verkligen inte att jag bestämde mig för att gå. Massa roligt folk, bra musik och ett jäkla hålligång. Me like!
Var kvar tills halv tre (tror jag) och gick hem i ett inte helt nyktert tillstånd om man säger så.
Hade mer eller mindre räknat med att vakna som ett levande lik imorse men icke. Trött javisst men inte bakis i övrigt.
Helt otroligt. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Jag som mer eller mindre alltid brukade vara mer död än levande dagen efter förr i tiden. Verkar som om inget biter på mig numera:)

Idag var det minst sagt seeeegt på jobbet. Trodde aldrig att dagen skulle ta slut men det gjorde den naturligtvis efter mycket om och men ändå.

Nu ska jag fortsätta kvällen med att se om FBK kan vända detta och sen så blir det nog Så mycket bättre. Är ju Ugglas kväll ikväll och det vill man ju inte missa:)






1 kommentar:

Pia sa...

Ja, det hade ju helt klart varit roligare med vinst ikväll! Kram