onsdag 3 oktober 2012

Skärpning

Nu har det varit lite upp och ned med mig den senaste tiden när det gäller kolhydratsintaget utan att jag egentligen har brytt mig. Har haft annat att tänka på och varit överlag väldigt oinspirerad.

Nu har jag i vilket fall som helst beslutat mig för att ta mig i kragen och skärpa till mig. Med andra ord är det sockerstopp som gäller nu först och främst. Dag för dag. Steg för steg.

Fick bilderna från Lidingöloppet som någon fotograf knäppt på mig under loppet och de gjorde mig bara ännu mer motiverad. Såg stabbig ut. Inte konstigt att jag springer långsamt;)
En av bilderna var riktigt kul. Den var knäppt precis när jag hade fått medaljen och jag tittar på den med avsmak:) man riktigt ser hur besviken jag är. Kanske skulle köpa den bilden och ha som morot inför nästa år;)

Idag har jag jobbat och det har varit full fart.
Kvällen har däremot varit lugn. Har mest donat runt här hemma. Tagit hand om ett ton tvätt. Spelat lite spel med Lina. Twittrat. Kollat på Man U-Cluj i Champions Leauge. Ja i alla fall en liten del av matchen fick jag se, sen skulle Lina läsa bok....
Hann se målen i alla fall och Man U vann så jag är nöjd och glad:)

Vann gjorde även FBK idag. Rena målkalaset dessutom. Hoppas verkligen att det vill lossna gör dem nu. Utan NHL-spelare....

Imorgon är jag ledig men har massor av saker som jag hoppas hinna med. Såg ut som om det skulle ösregna så jag slipper rensa undan i trädgården som jag hade tänkt...Finns dock en uppsjö med andra projekt som sagt.

Nu ska jag läsa lite innan jag sluter ögonen. Natti

Ps. Kolla in vilka konstiga figurer jag har fått i huset

Inga kommentarer: