onsdag 31 oktober 2012

Ägglös

Detta är absolut ett I-landsproblem men ändå lite smått kris när det inträffar. Skulle göra frukost för en stund sedan och hade bara ett enda fjuttigt ägg. Helt otroligt att jag har glömt att köpa! Jag äter ju minst tre ägg om dagen så det SKA bara finnas i kylen...
Nåja...Stefan fick äta ägget och så fick jag och Lina nöja oss med lite prinskorv och bacon. Funkade det också...

Snöat har det gjort inatt. Lite lagomt så det ligger ett täcke på marken. Regnar antagligen bort under dagen... Det är som det är...


Ska snart försöka få iordning på mitt hår innan reportern kommer hit. Typiskt att man ska fotas sista dagen innan klippning. Är så jäkla långhårig så jag tvivlar att jag kommer att få ordning på det alls...

 
Nä nu är det bäst jag sätter fart! Vi hörs lite senare!
 
 
 
 


Inga kommentarer: