onsdag 19 september 2012

Borde vara ledig oftare...

...för det är ju så skönt! Inte för att jag fick någon sovmorgon som jag hade hoppats på, Angelina väckte mig halv åtta, men det är ok ändå...
Vet inte riktigt men de senaste veckorna har känts hysteriska på något vis. Det har varit saker hela tiden och jag har jobbat, jobbat, jobbat känns det som. Jag hade nästan 200 timmar förra månaden och det kommer nog att landa någonstans där den här månaden också. Å andra sidan så jobbar jag ju alltid såhär men nu har det blivit några extradagar ockdå och det märks faktiskt. Plus att jag är sliten efter sommaren. Jag tror att det är så och egentligen borde jag ta lite mera semester här framöver för att komma tillbaka i gammal god form.

Har inte haft någon större lust med något egentligen den senaste tiden. Jag vill inte anstränga mig att gå ned i vikt så Höstutmaningen har blivit en enda stor flopp-och jag bryr mig egentligen inte heller.
Har ingen lust att laga ordentlig mat för jag är inte sugen på någonting någon gång och därför har det blivit lite hipp som happ med LCHF-ätandet också. Så länge jag inte går upp i vikt så struntar jag i det också. Jag är inte depp på något vis, bara jäkligt oinspirerad och uttråkad för tillfället.
Förkylningen ger inte med sig och jag kan därför inte träna som jag vill och detta är också jäkligt frustrerande.
Känns liksom som jag inte får något vettigt uträttat alls.

Tror att det kan vara bra för mig att komma härifrån nästa helg när jag ska till Stockholm. Ser verkligen fram emot detta och extra kul ska det bli att träffa några ifrån LCHF-gruppen in real life. Hoppas att vi blir några stycken. Sen så är det ju alltid superkul att umgås lite med Frida:)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sparka igång denna lediga dag. Ska börja med att spela lite spel med Lina för det har hon mer eller mindre redan bestämt åt mig;)

Inga kommentarer: