onsdag 26 september 2012

Bättre och bättre dag för dag...

Ja idag har jag inte känt mig lika risig i halsen men helt bra är jag inte. Skippade därför fotbollsträningen ikväll trots att jag var väldigt sugen. Vill inte riskera att vakna imorgon med supersvullen hals.

Har jobbat förmiddag även idag och det har varit hyfsat lugnt. Är en liten dödperiod nu men det positiva är att man får en del annat gjort som man inte hinner annars.

Blev sådär sugen på att baka igen. Nästan två veckor sedan sist så det var på tiden. Idag testade jag ett nytt recept och då föll valet på morotskaka. Älskar ju morotskakor med socker så man måste ju bara prova en osötad variant.
Den blev riktigt bra tycker jag.
Receptet skriver jag ned imorgon när jag sitter vid datorn. Annars kan ni kolla på min Instagram där jag heter tirrebirre:) följ mig gärna!

Har hunnit att kolla på två avsnitt av Dallas också (dagens plus förra veckans avsnitt) Riktigt spännande börjar det bli nu;)

Nu väntar jag på att Stefan ska komma hem. Han är på praktik på hotellet den här veckan och idag skulle han jobba sent men han borde vara hemma snart...

Imorgon gör jag sista jobbdagen för veckan och sen får jag väl packa antar jag. Oooohhh vad kul det ska bli!!!

Något annat kul blir det om exakt en månad när vi åker med kompisar på en weekendresa till Göteborg. Bokade hotell förut så nu har man ytterligare något att se fram emot:) Behövs nu på hösten...

Nattinatt

Inga kommentarer: