måndag 13 augusti 2012

Start Höstutmaningen

Ja då var det den 13:e och dags för att kicka igång Höstutmaning. Med andra ord Vägning och Mätningstime. Måste medge att jag blev lite förvånad när jag klev upp på vågen imorse för jag har inte rört mig ett gram nedåt på två hela veckor. Jag har istället gått UPP 0,4 kg. Inte så kul med tanke på att jag har har skärpt till mig rejält med både mat och träning.
Å andra sidan brukar jag gå upp lite när jag tränar mycket så det är kanske inget att hänga upp sig på. Det vänder förhoppningsvis.

Har satt minus fem kilo som mål dessa åtta veckor med Höstutmaningen. I dagsläget verkar det vara alldeles för mycket med tanke på att vågen står i princip still men man måste sikta högt. Är glad om jag kapar i alla fall tre men jag ska göra mitt bästa. Känner mig väldigt peppad.

Här kommer dagens resultat:

Vikt: 70,8 kg

Bröst: 95 cm
Under bröst: 85 cm
Midja: 80 cm
Mage: 86 cm
Rumpa: 98 cm
Lår: 58 cm

Inga kommentarer: