söndag 24 juni 2012

Två veckors jobb...

...har jag kvar innan jag går på semester. Känns lite ovanligt eftersom jag brukar ha semester direkt efter midsommar. Å andra sidan är jag rätt så nöjd över att inte ha semester än med tanke på väderprognosen. Hoppas, hoppas, hoppas att det kan bli riktig sommar inom två veckor! Det här som är nu är ju riktigt sorgligt. Idag har det varit rena hösten. Mörkt, kallt, regnigt och deprimerande.

Var ute några timmar hos pappa förut och sen följde Linnea med hit och lekte med Lina en stund. Jag har inte fått värst mycket gjort men har i alla fall sorterat ett berg med tvätt.

Har även gjort glass igen i min glassmaskin och denna gång blev den betydligt bättre. Gjorde med chokladsmak denna gång. Lägger upp bild och recept sen:))

Nu kollar jag på England-Italien som är en grymt bra match. Två lag som spelar offensiv och kul fotboll så det händer saker mest hela tiden. Jag hejar på England för jag vill se dem i semi mot Tyskland.
Bäst att sluta blogga så jag inte missar något;)

Inga kommentarer: