måndag 13 februari 2012

Vägning vecka 3

Veckans resultat: - 0,8 kg
Kvar till mål: 8,1 kg

Ja då var det måndag igen och tredje veckan av Nystart är avklarat och än så länge har jag inte värst mycket att klaga över. Siffrorna går åt rätt håll även om jag nog trodde på lite större siffror den här veckan men resultatet är bra utan tvekan. Kapar jag ett halvkilo i veckan (under "normala" veckor) så får jag vara nöjd. Mätte också lite snabbt med måttbandet för att få ett hum men jag redovisar resultat först nästa vecka. Märker ju att kläderna sitter betydligt lösare nu än när jag kom hem ifrån USA och jag har faktiskt gått ned totalt 4,5 kg sen dess så det borde ju märkas.
Har fortfarande inte stoppat i mig en enda godisbit eller annat sött som inte har varit LCHF och det är jag mest nöjd över. Satt med en stor fet lösgodisskål framför näsan i lördags och jag var inte ens frestad att ta en bit trots att det låg Geisha i skålen (som är typ det godaste jag vet). Härlig känsla!
Har som mål denna vecka att komma ned till 0,6 kg så får vi se om det går. Vet åtminstone att det blir minst tre träningsdagar den här veckan och det brukar hjälpa till;))

1 kommentar:

Anonym sa...

Way to go Tessan!!!=))