måndag 16 januari 2012

Tillbaka till vardagen igen...

Kycklingfilé med timjansås fick det bli till middag idag...Så jäkla gott! Skönt att själv få bestämma portionsstorlek efter alla monsterportioner i USA. Det var längesedan jag blev sådär lagomt mätt...

Bild på mig som togs av min sambo på Miamis flygplats för tre dagar sen. Ser ut som jag verkligen njuter av den där pizzan...nu ska det dröja länge tills nästa gång...

Såhär trött var jag på Heathrow och ungefär såhär känner jag mig nu...Bäst att sno på sig träningskläderna innan man somnar vid matbordet...Nu är det dags för en och en halv timmes cardio:)) Behöver skutta av mig träningsvärken i vaderna som jag fick igår när jag tränade in passet...
Ska bli kul att komma igång igen men som vanligt är jag lite nervös som jag alltid är när jag ska köra ett nytt pass. Det får gå som det går, det ordnar sig alltid:))


Inga kommentarer: