fredag 13 januari 2012

Lite trubbel i paradiset...

Fick lite smått panik när jag skulle checka in online eftersom systemet inte kunde hitta min bokning! Tänkte kanske att det kunde ha något att göra med vår struliga hitresa när vi missade VA:s plan...Efter ett trevligt samtal med David på Virgin Atlantic så känner jag mig dock lugnad. Han hittade åtminstone vår bokning och det är det viktigaste...

Inte kul att gå ut på restaurang och se ut såhär...

Att man aldrig lär sig!! Det konstiga är att jag bränner mig just idag när solen knappt har varit framme...

Sen så kom vi aldrig in på den där restaurangen som vi hade tänkt gå till för där var det totalt knökat. Fick bli italienskt och god pizza istället...

Nu åker den här galna familjen hem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkomna hem till gamla Sverige!=))

Lena sa...

Kul det varit att få följa er på eran resa
tack för att du delat med dig av era upplevelser
Lena