måndag 9 januari 2012

Lite att jobba på

Jag har ju inte skrivit överdrivet mycket om hur det går med LCHF under min semester förutom att det kan vara ganska så trixigt på vissa ställen. Här kommer sanningen: Jag äter inte LCHF överhuvudtaget just nu. Skamligt men sant och jag kommer antagligen ha ett x antal kilo att jobba bort när jag kommer hem:))
Just i detta nu sitter jag och kollar på den fantastiska solnedgången och smuttar på en Corona. Klart värt det....
Ni får tycka vad ni vill om detta faktum men jag är ärlig i alla fall:)) Från och mEd nästa måndag kör jag en ny utmaning så är man snart på banan igen... Är inte orolig. Har planer på att öka intensiteten på min träning nu också och börja köra lite spinning igen. Måste jobba mera på konditionen känner jag. Men tills dess ska jag njuta av de sista skälvande dagarna på min semester...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår dig fullt ut, inget att skämmas för alls! Vet inte om jag hade brytt mig heller på en sån semester!=))

Jag var på spinning ikväll å det var riktigt gött!;))

Emelie sa...

Du har fått en award hos mig :)

Viktnedgangsomfunkar sa...

Jag tycker du ska njuta! Du är så nära ditt slutmål och du har en plan! det räcker!
Nu är du på semester och efter alla kilon du har kämpat bort är du klart värd detta! Kram

Anonym sa...

Det bästa jag läst här...;-) åker själv till värmen om 29 dagar och har varit lite nojjig hur LCHFandet ska gå, men 2 veckor hinner man inte förstöra så mycket på, man kan inte bry sig om maten hela tiden då får man ingen semester, sen behöver man ju inte frossa heller förstås.
Ni ser ut att ha det jätteskönt
mvh MariaG

Anonym sa...

Det bästa jag läst här...;-) åker själv till värmen om 29 dagar och har varit lite nojjig hur LCHFandet ska gå, men 2 veckor hinner man inte förstöra så mycket på, man kan inte bry sig om maten hela tiden då får man ingen semester, sen behöver man ju inte frossa heller förstås.
Ni ser ut att ha det jätteskönt
mvh MariaG

Lchf livet för Gottelisa sa...

Har man semester så har man. Ta en stor öl och en pizza för mig ;)
Njut av allt kram Gottelisa